darya

darya

آدم هایی هستند که بودنشون حتی مجازی به آدم آرامش می ده !

من به بیداری شب خندیدم!

 

راز هر آینه را پرسیدم!

 

با من از اوج صدا جاری باش!

 

من سحر خیز تر از خورشیدم...

 

 خیلی زیباست وقتی بدونی  کسیکه حاضر نیست حتی یه لحظه از لحظه هاشو باتو

 

باشه...اما ...

 

 مال تو باشه...

 

 آره عجیبه ولی مال منه چون من تو تموم لحظه هایی که با خدام حرف میزنم اسمشو

 

میارم و برا خوشیش دعا میکنم...

 

اون نمیدونه ولی مال منه...

 

چون من خوبی روحش و زندگیش و سعادتش و میخوام  اما بقیه فقط جسمشو...

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت23:28---26 فروردين 1391
web khubi dari omidvaram movafagh bashi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: maryam ׀ تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , yasesorati.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com